vineri, 24 aprilie 2009

Teoretic, stă. PRaxis, merge.

Între două gogoși în Photoshop și un retuș în Publisher, trag aer adânc în piept, îmi întind spatele și consider că ar fi cazul să iau o pauză. Mai beau puțin din cafea, deschid Writeru’ și mă apuc să scriu.

Termin post-ul pe „Câteva minute cu B” și stau puțin să reflectez. Îl mai citesc o dată. Îmi place cum a ieșit.

Revin pe Terra.

Acum că am ultimul element al sloganului pentru campania noastră, „SporT la treabă”, mă apuc de afiș. O să-l postez imediat ce îl termin, la fel și broșura, care sper să vă încânte.

Muncim fiecare la foc automat. Dacă până acum am lucrat la campanie în funcție de cum era orarul fiecăruia, ei bine, roata s-a întors. Acum facem orarul în funcție de campanie. Până diseara totul va fi gata, vom trece prin cel puțin două repetiții generale, ne pregătim setul de întrebări posibile, stabilim mesajele și apoi fiecare la casa lui.

Revin!

3 comentarii:

jalea spunea...

aveti potential. good luck! u have my support when needed. adica va voi suporta cand va fi nevoie :P

Unknown spunea...

Suntem maguliti ;)

Alexandra Armeanca spunea...

Bafta, bafta! Make us proud :)