miercuri, 22 aprilie 2009

Olimpiadele Comunicarii - Din trecut in viitor

Andrei vorbea de dorinta noastra ca cea mai buna campanie sa fie pusa in practica de catre Ministerul Sanatatii Publice. Cred ca e dorinta tuturor participantilor la Olimpiadele Comunicarii. Suntem aici si ne implicam pentru ca vrem sa schimbam ceva.

Si ca tot a venit vorba de faptul ca suntem aici, poate e momentul sa aflati cum am inceput drumul. Am participat si anul trecut tot la Comunicare Institutionala. Eram 5 fete care abia trecusera de primul semestru al facultatii de Comunicare si Relatii Publice, stiam ca inca nu avem baza teoretica necesara, dar entuziasmul si ambitia noastra ne-au determinat sa participam, sa aflam ce inseamna cu adevarat Olimpiadele Comunicarii, sa aflam lucruri din spatele scenei, sa castigam experienta. Anul trecut nu am am ajuns in finala, dar am avut la preselectii un punctaj de 54%.. Eram bucuroase si foarte multumite de noi. Am participat la Conferinte si la prezentariel colegilor, i-am sustinut si i-am aplaudat cu placere pe cei care chiar meritau.

Dar visul de a participa la OC a ramas si iata-ne anul acesta in prima linie a frontului, pregatiti si bine antrenati.
La inceput eram altii, echipa avea alta formula. Dar viata e plina de neprevazut asa ca inainte cu 2 saptamani de data limita a predarii planurilor de campanie, ramaseseram doar 3..cei 3 care au speriat Vestul.. Eu(alias Alina), Simona si Andrei. Liviu si Monica s-au dovedit a fi cei care ne completau perfect. Impreuna suntem echipa perfecta.

OC uneste oamenii, ii determina sa gandeasca strategic si serios, dar sa se si distreze. OC s-a dovedit a fi, si anul trecut si anul acesta, experienta care uneste perfect gandirea strategica cu originalitatea, teoria cu practica si temperamentele diferite ale participantilor...

Nu numai ca aveam alta formula, dar aveam si alt nume. O adevarata aventura, credeti-ma..dar despre acest lucru va povesti Simona..

4 comentarii:

Alexandra Armeanca spunea...

OC uneste, intr-adevar, oamenii cu aceleasi pasiuni, care isi doresc mai mult (sa stie, sa faca, sa afle si sa treaca prin mai mult).

Multa bafta, copii!
Jack va tine pumnii :)

Anonim spunea...

Succes, dragilor :) Sa ne auzim cu bine dupa prezentari ;)

jalea spunea...

ioi... foarte frumos spus... asa era si echipa "mea" de anul trecut... si am reusit.

Unknown spunea...

Deja incep sa am emotii :D :D

Multumim mult pentru urari!!