sâmbătă, 25 aprilie 2009

Seara târziu și dimineața devreme..

E ora 4:20 și încă încerc să-mi dau seama dacă e foarte târziu sau foarte devreme..Astăzi e ziua cea mare.. La 11:00 fix vom fi în fața juriului..si chiar dacă nu o sa fim dormiți deloc sigur vom fi toți binedispuși și plini de viață..

Am cam terminat treaba de echipă, și acum fiecare e pe la casa lui.. unii dorm, unii retușează afișele..iar eu, cică ar trebui sa scot cateva dialoguri pentru spotul radio. Dar shhh! să nu spuneți colegilor mei că în loc de idei creative, Alina lor scrie pe blog.. E secretul nostru..

Nu știu cum se întâmplă că de fiecare dată când ne propunem să nu lucrăm în ultima noapte exact pe dos se întâmplă. Cred că e o trăsătură tipică studenților pentru că am exact același sentiment ca și în sesiune.

Hey, tocmai se trezește eul creator și bate la ușa.. Cred că o să-l las să intre că pentru el e dimineața devreme.. Mă întorc la spotul radio pentru că am impresia că se trezește și rămășița de inspirație.

Mai revenim mâine..

Niciun comentariu: