miercuri, 20 mai 2009

OC 2009 – finala.

A trecut și asta. S-a dus și prezentarea, am făcut-o de oaie :))

Dar nu s-a dus aiurea-n tramvai, ci s-a dus cu o învățătură zdravănă. De fapt două. O dată – ascultă-mi instinctul. A doua – cât de fain e să îți inspire cineva încredere când nu mai ai chef decât să te așezi acolo unde ești și să zici „nu mai vreau”.

Eram pe scenă, rememoram în gând ce ar fi trebuit să zic, picioarele tăiate de scuzele Alinei și de slide-urile care curgeau când înainte când înapoi.

Și-mi vine rându la „bla bla bla”. Printre altele…dacă mă întrebi acum ce am zis, habar n-am. Sincer. Nu știu în ce ordine au avenit ideile, nu-mi mai amintesc mai deloc de câte ori m-am bâlbâit sau mai știu ce. Totul e în mintea mea ca o amintire fadă dintr-un vis (oarecum) urât.

Ce mă face să scriu acest articol e ce am învățat din timpul prezentării: cum să acorzi încredere oamenilor. Mă uitat la cei din sală (feedback slăbuț, asta e, vina noastră. Mulțumim Adinei, Mădălinei, Oanei și lui Andrei pentru încurajări!). În schimb persoanele din primul rând se uitau la tine, zâmbeau, te îndemnau să continui. Dragoș Dehelean, Dumitru Borțun, Mona Nicolici, sunt doar câteva fețe care îmi vin acum în minte și care mă stimulau să spun tot ce aveam de zis în pofida timpului care se scurgea alarmant. În timp ce colega Monica îmi tot arăta spre ceas „băi, nu mai ai timp!!”, parcă tot eram îndemnat să spun și să explic și să continui cu prezentarea.

Am galopat prin tacticile campaniei, nu am zis nici 20% din ce aveam de zis. Dar sper că a fost bine. Dacă nu, atunci măcar cel puțin o persoană din cei prezenți în sală să fi avut încredere în noi, în munca noastră.

Acestea fiind zise, PRaxis se retrage.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Imi pare rau ca voi ati prezentat tocmai cand noi am fost chemati sa ne pregatim..dar sa stii ca trageam mereu cu ochiul la voi..oricum, per ansamblu v-ati descurcat onorabil..
PRchers are incredere in voi :) Felicitari!

B spunea...

Mult noroc și vouă!

Fotograf Clara spunea...

Hei, curaj, ai trecut cu bine ! N-ai mai scris nimic de-atunci. Ce-ai mai facut?

Masaj erotic Satu Mare spunea...

Se mai intampla... totul e bine cand se termina cu bine... daca publicul nu s-a prins, norocul vostru...:)

rochii de ocazie din Romania spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!